Start / Fritid och kultur / Nyheter fritid och kultur / Lokalbokningen på fritidsförvaltningen

Lokalbokningen på fritidsförvaltningen

Innan sommaren så kommunicerade vi på fritidsförvaltningen att vi hade förändrade förutsättningar kring lokalbokningen och att det kunde påverka servicegraden. Nu är vi återställda och har full bemanning igen.

Vill du boka, avboka en lokal eller anläggning eller ansöka om föreningsbidrag inom fritidsnämndens bidragsnormer?
Alla bokningsförfrågningar, avbokningar och bidragsansökningar görs digitalt via Vallentuna kommuns boknings- och bidragstjänst Rbok.

Nyckelbrickor och nycklar
Om du gjort en bokning, fått den bekräftad och behöver hämta nycklar så gör du det hos Kontaktcenter. Kvittering kan ske tidigast en vecka innan bokningstillfället och det är inte möjligt att hämta nyckel samma dag som din bokning äger rum.
Kontaktcenter har öppet måndag - fredag, öppettiderna finner du här.

Har du allmänna frågor om bokning eller bidragsansökningar?
Det går alltid att skicka allmänna frågor om bokning- och bidrag till; lokalbokning@vallentuna.se.
Vår förenings- och lokalsamordnare finns på plats på dagtid och svarar i telefon och på mail löpande utefter tillgänglighet. Inga specifika telefontider finns.

Någonting gick fel

Ditt meddelande har nu skickats