Hjälpmedel:

Felaktiga fakturor för barnomsorg med förfallodatum 30 nov 2015

På grund av ett tekniskt fel har cirka 200 fakturor blivit felaktiga för november månad. Följande fel har uppstått:

  • Du har fått en faktura fast du inte ska ha någon. Ditt/dina barn har allmän förskola och går 15 timmar. Betala inte fakturan.
  • Du har fått en för hög faktura på grund av att något av dina barn går 15 timmar. Vänligen mejla oss på skolval@vallentuna.se så hjälper vi dig. Ange barnets personnummer och kundnummer i mejlet.
  • Du har inte fått någon faktura, fast du ska ha en. Vi kommer att debitera novemberavgiften på decemberfakturan.
  • Du har fått ett felaktigt avdrag. Vi kommer att debitera novemberavgiften på decemberfakturan.

Har du frågor är du välkommen att mejla oss på skolval@vallentuna.se.

Sidan uppdaterad den 18 november 2015