Start / Kommun och politik / Nyheter kommun och politik / Juridisk rådgivning fortsätter per telefon

Juridisk rådgivning fortsätter per telefon

På grund av risken för smittspridning av coronaviruset är de fysiska träffarna för juridisk rådgivning även inställda under hösten 2020.

Istället kan du få juridisk rådgivning per telefon. Nästa tillfälle för det är onsdagen den 2 december 2020. Om du vill boka en tid den dagen kontaktar du vårt kontaktcenter på telefon 08-587 850 00 eller genom att besök dem i Vallentuna Kulturhus. Du blir sedan uppringd av juristen på din bokade tid.

Om du vill dela material med juristen inför din bokade tid mejlar du Kontaktcenter på kommun@vallentuna.se. Märk ditt mejl med Juridisk rådgivning samt datum och tid i fältet för Ämne/Ärende.